Po daugiau nei metų tylos - atsargiai su “Media Medžiu” grįžtame į eterį, žemai lenkdami galvą tokiems nuosekliems idėjų skleidėjams ir specializuotų blogų minties puoselėtojams, kaip: Dansu, Marketer, asmeniniam Dainiaus Radzevičiaus blogui, VŠĮ “Žurnalistika kitaip” svetainei  ir kitiems.

SAMSUNG viešaisiais ryšiais Lietuvoje užsiimanti RSV bendrovė “Publicum” išplatino pranešimą, prie kurio prisegė tyrimą, liudijantį, kad televizijos nelankstumu pasinaudojęs internetas ateityje gali tapti vartotojo pasirinkimu Nr. 1. Aišku, tam reikalinga turėti “išmanųjį” televizorių ir gerą interneto, tv paslaugų tiekėją.

“Vartotojų Lietuvoje TV žiūrėjimo įpročiai pagal SAMSUNG tyrimą“ - čia galima pasižiūrėti tyrimo medžiagą, kurios pateikimas nereikalauja platesnio komentaro.

Įdomesnės citatos iš pranešimo spaudai:

Tradicinė televizija vartotojų  Lietuvoje nebetenkina – jie renkasi internetinius vaizdo pramogų kanalus ir savo televizoriuose norėtų naudoti daugiau išmaniųjų funkcijų. Tai atskleidė „Samsung Smart TV“ tyrimas, vykdytas trijose Baltijos šalyse, Lietuvoje apklausus 500 gyventojų nuo 25 metų amžiaus.

Kaip parodė apklausa, tobulėjant technologijoms, revoliucingai kinta vartotojų televizorių žiūrėjimo įpročiai. Kasdien apie 40 proc. mūsų šalies gyventojų peržiūri įvairią vaizdo medžiagą (filmus, televizijos laidas, „Youtube“, „Vimeo“ vaizdelius ar kt.) iš interneto. Tradicinę televiziją nuolat žiūri tik 58 proc. tyrimo dalyvių.

Žiūrėdami tradicinės televizijos laidas, žmonės ieško būdų, kaip tai paversti patogesne, interaktyvesne pramoga. Net 78 proc. lietuvių, daugiausia iš visų Baltijos šalių gyventojų, „Samsung Smart TV“ apklausoje nurodė, kad žiūrėdami televizorių naudojasi kompiuteriu, mobiliuoju telefonu, planšetiniu kompiuteriu.

Minėtais įrenginiais žmonės naršo internete (34 proc.), bendrauja socialiniuose tinkluose (22 proc.), neretai aptaria tai, ką mato ekrane – tai puikiai matyti „Facebook“ socialinio tinklo vartotojų profiliuose, ypač kai vyksta svarbios sporto varžybos. Maždaug ketvirtadalis respondentų naudojasi „Skype“ ir ieško daugiau informacijos apie tai, kas rodoma ekrane.

Įdomu tai, kad net 52 proc. apklaustųjų „Facebook“ ir kt. vartotojų naudojasi socialiniais tinklais tarsi filtrais informacijai, o net 30 proc. – socialine žiniasklaida pasitiki labiau nei tradicine. Tokie rezultatai leidžia prognozuoti, kad tradicinės televizijos populiarumas toliau slops, televizoriuose atsirandant vis daugiau socialinių tinklų funkcijų.

Respondentai pažymėjo, kad minėtąsias funkcijas (interneto naršyklę, prieigą prie socialinių tinklų, internete transliuojamo turinio) norėtų turėtų viename – televizoriaus ekrane. Kaip rodo tyrimas, internetą televizoriaus ekrane naršytų beveik du trečdaliai respondentų. Tiesa, dalis apklaustųjų šiomis galimybėmis jau naudojasi savo išmaniuosiuose televizoriuje su įdiegta interneto funkcija.

Rodyk draugams