BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Tomas Dapkus LRT palieka “šalių sutarimu”

Nuo 2012 05 01 Lietuvos radijuje ir televizijoje (LRT) nebedirbs žurnalistas Tomas Dapkus, praneša naujienų portalas Delfi.lt.

T. Dapkus vedė laidą “Akiračiai”, daugiausia - teisėtvarkos, teismų tematika. Jo laidose būdavo nagrinėjamas prokuratūros, teismų, policijos darbas, dažnai diskusijos vykdavo pakankamai aštriai.

Portale užsimenama, kad “šalių susitarimą” paskatino neva žurnalisto nesutarimai su LRT vadovybe.

Rodyk draugams

Pranešimas spaudai: žurnalas „Miesto IQ“ tampa mėnraščiu „IQ. The Economist“ || print media

Žiniasklaidos bendrovei „Intelligent Media“ pasirašius naują bendradarbiavimo sutartį su Didžiosios Britanijos prestižinio savaitraščio „The Economist“ leidėjais, kultūros žurnalas „Miesto IQ“ taps politikos, ekonomikos ir kultūros žurnalu „IQ. The Economist“.

Pagal sutartį su partneriais Didžiojoje Britanijoje, dalį „IQ. The Economist“ žurnalo turinio sudarys savaitraščio „The Economist“ apžvalgininkų rašiniai, o bendrovė „Intelligent Media“ įsigijo išskirtines teises lietuvių kalba ir Lietuvos teritorijoje skelbti „The Economist“ straipsnius tiek spaudoje, tiek internete.

Žurnalo „IQ. The Economist“ vyriausiuoju redaktoriumi pakviestas dirbti politologas Vladimiras Laučius. „Šiuo metu buriame žurnalistų komandą, o pirmasis „IQ. The Economist“ numeris pasirodys jau balandžio mėnesį. Bendradarbiaudami su tarptautinį pripažinimą pelniusiu savaitraščiu „The Economist“ sieksime ir Lietuvoje tapti patikimos, solidžios, analitinės spaudos simboliu“,– sakė V. Laučius.

Bendrovė „Intelligent Media“ nuo 2009 metų rudens Lietuvoje taip pat leidžia „The Economist“ grupei priklausantį ketvirtinį turiningo gyvenimo žurnalą „Intlligent Life“. Saulius Garbaravičius, bendrovės „Intelligent Media“ direktorius, tvirtino, kad vos prieš pusmetį pradėto leisti „Intelligent Life“ žurnalo startas pateisino lūkesčius ir paneigė skeptikų vertinimus, kad Lietuvos rinka yra per maža ar nesubrendusi intelektualiems žiniasklaidos produktams.

Žurnalas „IQ. The Economist“ bus leidžiamas kas mėnesį, dvylika kartų per metus, o platinamas visose spaudos prekybos vietose. Žurnalo numerio kaina – 4,9 lito.

„Intelligent Media“ kontrolinis akcijų paketas priklauso bendrovei „SC Baltic Media“. Ši bendrovė taip pat leidžia žurnalą „L‘Officiel Mada“.

MM apie Vladimirą Laučių:

- buvo naujienų agentūros ELTA (kai ši priklausė koncernui “MG Baltic” redaktorius);
- buvo naujienų svetainės Alfa.lt vienas iš pradininkų, ją redagavo ir į savo direktorius rekomendavo žurnalistą Virgį Valentinavičių. Vėliau dėl kilusios trinties vienam iš jų teko pasitraukti. Alfa.lt paliko V. Laučius.
- pasitraukęs iš Alfa.lt redaktoriaus pareigų V. Laučius patarinėjo tuometiniam Seimo pirmininko pavaduotojui Andriui Kubiliui, bendradarbiavo su įvairiais leidiniais rašydamas politinius komentarus, įžvalgas ir t.t. Tyliai pradėjęs patarėjo darbą, jis tyliai jį ir baigė.
- tiek prieš 2008-ųjų metų LRS rinkimus, tiek po jų V. Laučius rašė įvairaus žanro tekstus, darė interviu su žinomais politikais. Publikacijos buvo skelbiamos keliuose leidiniuose.  Dalis jų buvo publikuota dienraštyje “Lietuvos žinios”, žurnale “Veidas”, portale Delfi.lt.

MM
mediamedis@gmail.com

Rodyk draugams

„Lithuanian Business Review” redaktorė - Rasa Tapinienė

Tarptautinio verslo žurnalo anglų kalba “Lithuanian Business Review” redaktore ir projekto vadove pradėjo dirbti buvusi LNK informacinės laidos “Europiečiai” vedėja Rasa Tapinienė. Anksčiau ji dirbo ir LNK “Žinių tarnyboje”. Jos vyras Andrius Tapinas kažkada nesėkmingai mėgino imtis viešojo maitinimo ir “išgėrinėjimo” verslo - buvo įkūręs barą sostinės Islandijos gatvelėje, dabar jis vadovauja V. Romanovo finansuojamam vieninteliam lietuviškam sporto TV kanalui.

Rodyk draugams

TS-LKD PR konsultantas dirba norvegų mokymų bendrovėje || PR

Giedrius Karsokas, kaip buvo svarstoma tarp žurnalistų, nedirbs naujojo premjero Andriaus Kubiliaus patarėju komunikacijai ar pan. MM jis patvirtino, kad jo priešrinkiminė konsultacijų sutartis su Tėvynės sąjunga - Lietuvos krikščionimis demokratais (TS-LKD) buvo laikina ir jis toliau nebekonsultuoja partijos viešųjų ryšių klausimais.


“Trečią savaitę dirbu vystymo direktoriumi European Leadership Institute - mokymų bendrovėje įsteigtoje norvego, lyderystės mokytojo Ulf Hallan.  Priežastis paprasta - Lietuvai labai naudingos “skandinaviškos” etikos, lyderystės, personalo vadybos, socialinės atsakomybės, komandinio darbo idėjos, etc.”, - MM sakė G. Karsokas. Prieš pradėdamas konsultuoti TS-LKD, jis dirbo “Švyturys-Utenos alus” korporatyvinių reikalų vadovo pozicijoje, iš kurios “bendru sutarimu” pasitraukė 2008 metų vasario 13 dieną. “Švyturyje-Utenos aluje” jis buvo pakeitęs prieš tai šiame poste dirbusį žurnalistą Dainių Smailį, kuris kartu su partneriais įkūrė viešųjų ryšių bendrovę. Dar prieš tai G. Karsokas buvo AB “Mažeikių nafta” komunikacijos skyriaus viršininku.


MM primena, kokius asmenis ar kokias konsultacines bendroves prieš 2008 metų Seimo rinkimus buvo pasirinkę politinės partijos:


1. TS-LKD - Giedrius Karsokas; UAB “DDB Vilnius”, UAB “MediaPool”;
2. Valstiečių liaudininkų sąjunga - “Socialiniai partneriai”, vadovas - Mantas Krasauskas;
3. Liberalų ir centro sąjunga - UAB “VIP Viešosios informacijos partneriai”, vadovas - Darius Gudelis; amerikiečių bendrovė “Mercury Public Affairs”;
4. Liberalų sąjūdis - UAB “Brandscape”, vadovas - Liberalų sąjūdžio narys Mindaugas Lapinskas; “Manifesto” ir “Partizanas” padėjo Liberalų sąjūdžiui organizuoti renginius;
5. Tvarka ir teisingumas - “Vilko valia”, vadovė - Rūta Vanagaitė; amerikiečių bendrovė “Brown Loyd James”;
6. Naujoji sąjunga - UAB “PR taktika” ir konsultantai iš JAV;
7. Socialdemokratų partija - UAB “Euro RSCG MIA”;
8. Tautos prisikėlimo partija - naudojo vidinius resursus, reklamą regioninėje žiniasklaidoje pirko per UAB “VIP Viešosios informacijos partneriai”.

Rodyk draugams

V. Radzevičių “Istorijose” pakeitė D. Juškienė || print media

“MG Baltic” įmonės NEO-PRESS leidžiamas žurnalas istorijos ne ilgai buvo be vyriausiojo redaktoriaus. Anksčiau šias pareigas ėjęs žurnalistas Vytaras Radzevičius šiuo metu dirba LRT atstovu spaudai, o jį žurnale pakeitė Dalia Čičinskaitė-Juškienė, kuri prieš pradėdama vadovauti “Istorijų” turiniui dirbo “Diena media news” leidinių - “Vilniaus diena”, “Kauno diena” ir “Klaipėda” priedų “Menas” vyriausiaja redaktore.

Rodyk draugams

R. Jurgelaitis – „Ūkio banko investicinės grupės“ atstovas spaudai || PR

2008 m. lapkričio pradžioje žurnalistas Remigijus Jurgelaitis pradėjo dirbti Ūkio banko investicinės grupės komunikacijos direktoriumi. Media Medis anksčiau rašė apie šio žurnalisto išėjimo iš „Diena Media News“ aplinkybes.

R. Jurgelaitis pranešime spaudai apie pasikeitimus jo gyvenime teigia turintis septynerių metų darbo žiniasklaidoje patirtį ir esantis komunikacijos specialistas, be žurnalistikos vystęs pastaruoju metu vystęs investicinius projektus.

Rodyk draugams