Kaip jaustumėtės, jei praėjusiais metais nusipirkę naujutėlaitį X markės automobilį vieną balandžio rytą jį rastumėte be ratų ar šiaip kokios nors gyvybiškai svarbios dalies? Gamintojai jas panaikino, apie tai buvo pranešta Y markės automobilių gamintojų svetainėse, bet Jūs to nežinojote, nes esate ištikimas savo gamintojo svetainei. Pagalvotumėte: pasidarbavo labiausiai krizės prispausteji. Kiek tai sukeltų nerimo? Rūpesčių? Juk automobilis kiekvieno veiklaus žmogaus gyvenime - gyvybiškai svarbus.


Lygiai tokiu save vadino “Lietuvos rytas”, kai įvairiomis akcijomis brukosi į ištikimiausiųjų - prenumeratorių - pašto dėžutes. Brukosi su visais gyvybiškai svarbiais (klestmečiu kai kuriuos atskirais žurnalais virtusiais) priedais - “Krepšiniu”, “Vartais”, “Savaitgaliu”. Juose spausdinamos “softinės” temos paviliojo net tuos, kuriems jau seniai pagrindinio žodis nebeatrodo tvirtas arba tiesiog pagrindinis jiems nebėra vienintelis žinių šaltinis.


“Krepšinio”, “Savaitgalio” priedų nuo balandžio neliks, “Vartai” vėl virs keliais atvartais pagrindiniame.


Todėl balandžio pradžioje ištikimiausieji galės klausti: ką reikės skaityti, jei pagrindinis jiems neįdomus? Savotiškas triukas: metams perki su ratais, po trijų mėnesių ratus atima nepasiūlydami alternatyvų.


Kažkuo panašu į plačiai nuskambėjusį vienos telekomunikacijų bendrovės mobiliojo ryšio planų keitimo atvejį? Ar tai nėra atviro nervo krapštymas (ačiū apžvalgininkui, iš kurio pasiskolinau šią frazę)? Ypač, kai tai daroma tyliai - bičiuliai prenumeratoriai prieš rašant šį įrašą patikino, kad jokio išskirtinio pranešimo ar taktiško paklausimo dėl pretenzijų iš gyvybiškai svarbaus kartu su juo į pašto dėžutes negavo. Gal jis nėra toks gyvybiškai svarbus? Natūralu, kad toks klausimas gali iškilti ne tik tiesioginiams ar netiesioginiams konkurentams, pirma už patį linksniuojantiems laikraščio problemas, bet ir prenumeratoriams.

Patiko (0)

Rodyk draugams